Tilaa uutiskirjeemme
Tilaa uutiskirjeemme

Tapahtumat

Digitaalisten palveluiden loppukäyttäjäkokemuksen varmistaminen, Helsingin Musiikkitalo, 23.11.2017

Digitaalisiin palveluihin kohdistuu kasvavia odotuksia sekä kuluttajilta että ammattikäyttäjiltä. Näihin odotuksiin vastaaminen edellyttää palvelutuotannolta kyvykkyyttä mitata kokonaisvaltaisesti palveluiden laatua ja tunnistaa ongelmat ennakoivasti. Laadukas loppukäyttäjäkokemus tulee huomioida jo palveluiden kehitysvaiheessa. 

Cinia järjestää näihin teemoihin pureutuvan aamiaisseminaarin torstaina 23.11.2017 klo 8.00 - 10.00 Helsingin Musiikkitalolla.

Tule kuulemaan tiiviit asiantuntijapuheenvuorot ja nauttimaan maukas startti päivään! Aloitamme aamiaisella klo 8.00.

ASIANTUNTIJAPUHEENVUOROT

  • Palvelutuotannon laadun varmistaminen, Pia Valjanen, Palvelupäällikkö, CGI 
  • Kuinka palvelutuotannon laatu tulisi huomioida palveluiden kehitysvaiheessaAntti Jaakkonen, Ratkaisuarkkitehti, Fennia
  • Miksi perinteinen valvonta ei enää riitäMax Bernoulli, Tuotepäällikkö, Ratkaisupalvelut, Cinia

 

Tutustu ohjelmaan ja ilmoittaudu mukaan tästä.

 

Tervetuloa tilaisuuteen! 

 

 

Jaa