Tilaa uutiskirjeemme
Tilaa uutiskirjeemme

Avoimet työpaikat

Tietoliikenneasiantuntija

Cinia

Vuonna 2015 perustettu suomalainen Cinia Group tarjoaa älykkäitä verkko-, pilvi- ja ohjelmistopalveluita. Tavoitteemme on tehdä maailmasta toimivampi ja turvallisempi: vähennämme fyysisten etäisyyksien merkitystä ja varmistamme kriittisten toimintojen vakauden.

Asiakkaamme ovat pääsääntöisesti yhteiskunnalle kriittisten palveluiden tuottajia. Cinia on keskeisessä roolissa digitaalisen liiketoiminnan mahdollistajana suomalaisille ja kansainvälisille organisaatioille. www.cinia.fi 

 

Tehtävän kuvaus

Haemme joukkomme vahvistukseksi vakituiseen työsuhteeseen kahta tietoliikenneasiantuntijaa Cinian Riihimäellä sijaitsevaan Service Deskiin. Service Desk -tiimimme valvoo ja hallinnoi asiakkaiden ja Cinian omia tietoliikennelaitteita ja -verkkoja. Osana tiimiä pääset itse osallistumaan aitiopaikalta tapahtuman-, ongelman- ja muutoshallinnan tehtäviin.

Cinian yritys- ja yhteisöasiakkaita palveleva Service Desk valittiin vuoden 2017 Suomen parhaaksi. Tunnustuksen antoi Wakaru-yhteisö syyskuussa 2017. Lue lisää saavutuksesta Cinian kotisivuilta: www.cinia.fi/arkisto/cinia-service-desk-palkittiin-suomen-parhaana.html 

Tarjoamme

Tarjoamme itsenäisen, monipuolisen ja vastuullisen työn kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä sekä mahdollisuuden olla mukana kehittämässä toimintaamme. Saat tueksesi mukavat ja osaavat työkaverit, nykyaikaiset työkalut sekä hyvät kehittymismahdollisuudet.

Tällaista meillä on olla töissä

Cinia tarjoaa työpaikan vakaassa, kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä. Teemme töitä moderneilla työvälineillä rennossa työympäristössä osaavassa ja mukavassa tiimissä. Osana joukkuettamme pääset haastamaan itsesi mielenkiintoisissa hankkeissa ja kehittymään entistä kovemmaksi asiantuntijaksi. Kulttuuriimme kuuluu olennaisena osana cinialaisten vaihtelevien elämäntilanteiden huomioiminen. Saat meiltä myös tukea liikunta- ja kulttuuriharrastuksiin, kattavan työterveyshuollon / hoitokuluvakuutuksen, mahdollisuuden kouluttautua ja kehittää osaamistasi sekä sairaan lapsen hoitopalvelun.

Asiantuntijamme toimivat 24/7-ylläpitotehtävissä 12 tunnin työvuoroissa. Työ sisältää sekä yö- että viikonloppuvuoroja. Työpäivät ovat pääsääntöisesti pidempiä, mutta vastavuoroisesti näistä palkitaan pidemmillä vuorovapaajaksoilla. Työ vaatii oma-aloitteisuutta, aktiivista otetta sekä hyvää ryhmähenkeä. Työtehtävissäsi pääset työskentelemään laajojen verkkojen sekä tuoreimpien teknistenjärjestelmien kanssa päivittäin.

Odotamme

Toivomme, että sinulla on  
- Tietotekniikan insinöörin tai tietoliikennetekniikan insinöörin koulutus tai loppusuoralla olevat alan opinnot
- Ciscon CCNA-kurssien suorituksia
- Sujuva suullinen ja kirjallinen suomen sekä englannin kielen taito
- Asiakaspalveluhenkinen, oma-aloitteinen ja aktiivinen asenne työntekoon
- Perusteet tietoturvasta sekä sen vaatimuksista
- Kokemusta joistakin seuraavista osa-alueista: WAN, LAN, WLAN ja VoIP -tekniikat, reititysprotokollat, palomuurit, Cisco- ja Juniper-laitteet

Hakeminen

Lähetä hakemuksesi ja CV:si sunnuntaihin 3.12. mennessä kotisivuillamme. Hakemuksia käsitellään jo hakuajan aikana, uuden työntekijän toivomme aloittavan tammi / helmikuussa 2018.

Lisätietoja

Lisätietoja tehtävästä saat Service Deskin tiiminvetäjältä Teri Nikkaselta p. 040 866 3655.
Terin tavoitat puhelimella: pe 17.11. klo 13 - 15, pe 24.11. klo 9 - 11 ja ma 27.11. klo 9 - 11.

Työsuhdetyyppi

Vakinainen työsuhde

Työn laatu

Kokopäiväinen

Sijainnit

Riihimäki

Hakuaika

15.11.2017 - 03.12.2017