Uusien digitaalisten palveluiden konseptointi ja palvelumuotoilu
Viemme ideat konseptiksi, prototyypiksi ja siitä edelleen valmiiksi sovellukseksi. Autamme sinua luomaan digitaalisia palveluja, joita ammattilaiset rakastavat.
Viemme ideat konseptiksi, prototyypiksi ja siitä edelleen valmiiksi sovellukseksi. Autamme sinua luomaan digitaalisia palveluja, joita ammattilaiset rakastavat.
Kun haluat luoda uutta kilpailuetua digitaalisista ratkaisuista, jalostamme toiveesi kohti toteutusta. Otamme palvelujesi muotoilussa huomioon vaativan ammattikäytön erityispiirteet, tietoturvavaatimukset sekä järjestelmien kehitystä ohjaavan lainsäädännön.
Teknologia voi avata ovia, joita et ole tullut edes huomanneeksi. Autamme sinua tunnistamaan teknologian tuomat mahdollisuudet liiketoiminnallesi sekä tätä päivää että tulevaisuutta ajatellen.
Alustava idea vai tarkkaan rajattu tarve palvelumuotoilulle? Tavataan ja jutellaan lisää seuraavista askeleista.
Checkmarkin kassapöydät ja myymäläportit ovat tuttu näky lähikaupoissa. Huoltojärjestelmän digitalisoinnin IoT-projektia varten tarvittiin vaihtoehtojen vertailua ja realistinen tiekartta toteutukseen.
Palvelumuotoilu piirsi suuntaviivat uudelle järjestelmälle, kun kaupunki alkoi pilotoida Kerralla enemmän kuntoon -toimintamallia suun terveydenhuollossa.
Työnkulkujen määrittäminen ja virtaviivaistaminen oli ensimmäinen tehtävä, kun noin 10 000 asiakkaan sopimus- ja laskuliikenne siirtyi paperilta ja excel-taulukoista ILMO-järjestelmään.
Jätä yhteystietosi tai kysymyksesi ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.
Soita meille, lähetä sähköpostia tai varaa tapaaminen.
“Teknologiapäätöksiä ei missään nimessä tule ulkoistaa kumppanille, vaan asiakasorganisaation täytyy itse olla kuskin...
Ohjelmistokehityksen tuottavuudessa otetaan tällä hetkellä valtavia harppauksia uusien, älykkäiden teknologioiden...
Tietoturvaa aletaan liian usein miettimään siinä vaiheessa, kun sovellusta viedään tuotantoon. Ohjelmistokehittäjien ja...