Service desk- ja operointipalvelut

Cinia cCare - 24/7/365-asiakaspalvelu palveluksessasi

Cinia cCare -palvelukeskuspalvelu on suunniteltu auttamaan asiakasta parantamaan liiketoimintaa tukevien järjestelmien käytettävyyttä. Palvelukeskuspalvelu antaa asiakkaalle välineet asiakasympäristön parempaan tilannejohtamiseen ja ennakointiin. Palvelukeskuspalvelussa reagoidaan asiakkaan liiketoimintaympäristössä havaittuihin poikkeamiin, joiden ilmaantuessa aloitetaan vianrajaus sekä toiminnan palautus.

Tarvittaessa kolmansien osapuolten toiminnan palautusta nopeutetaan eskaloimalla asioita asiakkaan puolesta vastuullisille tahoille. Kaikesta toiminnan informoidaan asiakasta sovitusti. Exranet toimii asiakkaalle läpinäkyvästi kanavana tuotettuun palveluun. Palvelukeskuspalvelu on yhteensopiva Cinia-valvontaperheen muiden palveluiden kanssa.

Cinian valvonta- ja hallintapalvelut toimivat kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Palvelut tuotetaan tietoturvaluokitelluissa tiloista. Valvontapalveluun voidaan liittää erilaisia valvottavia kohteisiin ja kokonaisuuksiin, sillä palvelu tukee lähes kaikkia laitteita jotka lähettävät tietoja seuraten standardiprotokollia. Vuoden 2017 parhaana service deskinä palkittu Cinia Service Desk toimii keskitettynä kontaktipisteenä huolehtien erilaisten tapahtumien ja muutoksien hoitamisesta asiakkaan puolesta.

Palvelukeskuspalveluiden toiminta perustuu erilaisten hallinta- ja valvontajärjestelmien tuottaman tiedon hyödyntämiseen. Kyseiset järjestelmät voivat olla myös asiakkaan omistamia. Valvontapalveluissa eri järjestelmien keräämä tieto yhdistetään keräysjärjestelmillä. Asiakkaalle eri järjestelmien tuottama tieto sekä Service Deskin tuottama palvelu esitetään Extranet-palvelun kautta.

Palvelukeskuspalvelun lisäpalveluna tuotetaan myös asiakkaan järjestelmille ja verkoille operointi- ja ylläpitopalveluita.

CINIA cCARE -PALVELUN HYÖDYT

  • Keskitetty yhteydenottopiste, tilaukset, palvelupyynnöt ja vianhallinta samasta pisteestä
  • Asiakkaan edunvalvonta, Cinia tarjoaa riippumattomana toimijana keskitettyä asiakkaan edunvalvontaa monitoimittaja-arkkitehtuurissa
  • Ajansäästö, säästät aikaa ja vaivaa, kun kaikki asiat hoituvat samassa palvelupisteessä
  • Tilannekuva, tilannekuvan avulla nähdään nopeasti verkon ja palveluiden tila
  • Yksilöity palvelu, korkea asiantuntemus ja asiakaskohtainen palvelumalli takaavat yksilöidyn palvelun

Kysy lisää. Autamme mielellämme!

Anssi Kärkkäinen
Director, Service and Cyber Security Operations Center (CSOC)
anssi.karkkainen@cinia.fi, +358 50 544 1294

Tutustu blogeihin ja asiakastarinoihin

OIVALTAVA VERKKO TUO JOUSTAVUUTTA VR-YHTYMÄN LIIKETOIMINTOIHIN 

Junaliikenteelle verkon toimivuus, tietoturva ja nopea mukautuminen uusiin palveluihin on tärkeää. VR-Yhtymän valinta uudeksi yritysverkoksi on Cinian toimittama Ciscon oivaltava verkko. VR:n oivaltavan verkon ratkaisu on tässä mittakaavassa Suomen ensimmäinen ja yksi Euroopan ensimmäisistä toteutuksista. Uusi, nopeampi verkko toi mukanaan useita uudistuksia, kuten paremman näkyvyyden verkon tilaan, vahvemman tietoturvan, uusien palveluiden nopeamman käyttöönoton ja ennakoivan vianetsinnän. Lue lisää.

KYBERTURVALLISUUS ON ENNAKOINTIA, HAVAINNOINTIA JA JATKUVUUDEN HALLINTAA

Digitaalisista palveluista ja verkoista on tullut keskeinen osa jokapäiväistä toimintaamme. Yksilön, yrityksen tai vaikkapa julkisen hallinnon toiminta on riippuvaista digitaalisen infrastruktuurin toiminnasta. Turvallinen ja toimintavarma ICT-infrastruktuuri tuntuu olevan itsestäänselvyys. Toimintahäiriöihin ja palvelukatkoksiin ei enää välttämättä varauduta kovinkaan laajasti, vaikka digitalisaation myötä entistä kriittisimpiä toimintoja siirretään ohjelmistojen ja vaikkapa pilvipalveluiden varaan. Lue lisää blogista.