Tilaa uutiskirjeemme
Tilaa uutiskirjeemme

Cinia cCare - 24/7/365-asiakaspalvelu palveluksessasi

Cinia cCare -palvelukeskuspalvelu on suunniteltu auttamaan Asiakasta parantamaan liiketoimintaa tukevien järjestelmien käytettävyyttä. Palvelukeskuspalvelu antaa Asiakkaalle välineet Asiakasympäristön parempaan tilannejohtamiseen ja ennakointiin. Palvelukeskuspalvelussa reagoidaan Asiakkaan liiketoimintaympäristössä havaittuihin poikkeamiin, joiden ilmaantuessa aloitetaan vianrajaus sekä toiminnan palautus. Tarvittaessa kolmansien osapuolten toiminnan palautusta nopeutetaan eskaloimalla asioita Asiakkaan puolesta vastuullisille tahoille. Kaikesta toiminnan informoidaan Asiakasta sovitusti. Exranet toimii Asiakkaan läpinäkyvästi keskitettynä kanava tuotetun palveluun. Palvelukeskuspalvelu on yhteensopiva Cinia-valvontaperheen muiden palveluiden kanssa.

Cinian valvonta- ja hallintapalvelut toimivat kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Palvelut tuotetaan tietoturvaluokitelluissa tiloista. Valvontapalveluun voidaan liittää erilaisia valvottavia kohteisiin ja kokonaisuuksiin, sillä palvelu tukee lähes kaikkia laitteita jotka lähettävät tietoja seuraten standardiprotokollia. Cinia ServiceDesk toimii keskitettynä kontaktipisteenä huolehtien erilaisten tapahtumien ja muutoksien hoitamisesta Asiakkaan puolesta. Palvelukeskuspalveluiden toiminta perustuu erilaisten hallinta- ja valvontajärjestelmien tuottaman tiedon hyödyntämiseen. Kyseiset järjestelmät voivat olla myös Asiakkaan omistamia. Valvontapalveluissa eri järjestelmien keräämä tieto yhdistetään keräysjärjestelmillä. Asiakkaalle eri järjestelmien tuottama tieto sekä ServiceDeskin tuottama palvelu esitetään Extranet-palvelun kautta.

Palvelukeskuspalvelun lisäpalveluna tuotetaan myös asiakkaan järjestelmille ja verkoille operointi- ja ylläpitopalveluita.

Cinia cCare -palvelun hyödyt

  • Keskitetty yhteydenottopiste, tilaukset, palvelupyynnöt ja vianhallinta samasta pisteestä
  • Asiakkaan edunvalvonta, Cinia tarjoaa riippumattomana toimijana keskitettyä asiakkaan edunvalvontaa monitoimittaja-arkkitehtuurissa
  • Ajansäästö, säästät aikaa ja vaivaa, kun kaikki asiat hoituvat samassa palvelupisteessä
  • Tilannekuva, tilannekuvan avulla nähdään nopeasti verkon ja palveluiden tila
  • Yksilöity palvelu, korkea asiantuntemus ja asiakaskohtainen palvelumalli takaavat yksilöidyn palvelun

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jari Rekilä, Customer Service Director, jari.rekila@cinia.fi, +358 40 862 6279