Cinia cCare -palvelukeskuspalvelu on suunniteltu auttamaan asiakasta parantamaan liiketoimintaa tukevien järjestelmien käytettävyyttä. Palvelukeskuspalvelu antaa asiakkaalle välineet asiakasympäristön parempaan tilannejohtamiseen ja ennakointiin. Palvelukeskuspalvelussa reagoidaan asiakkaan liiketoimintaympäristössä havaittuihin poikkeamiin, joiden ilmaantuessa aloitetaan vianrajaus sekä toiminnan palautus.
Tarvittaessa kolmansien osapuolten toiminnan palautusta nopeutetaan eskaloimalla asioita asiakkaan puolesta vastuullisille tahoille. Kaikesta toiminnan informoidaan asiakasta sovitusti. Exranet toimii asiakkaalle läpinäkyvästi kanavana tuotettuun palveluun. Palvelukeskuspalvelu on yhteensopiva Cinia-valvontaperheen muiden palveluiden kanssa.
Cinian palkittu ja ISO27001-sertifioitu Cinia Service Desk toimii keskitettynä kontaktipisteenä Cinian jatkuville palveluille huolehtien erilaisten tapahtumien ja muutoksien hoitamisesta asiakkaan puolesta 24/7.
Cinian valvonta- ja hallintapalvelut toimivat kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä. Palvelut tuotetaan tietoturvaluokitelluissa tiloista. Valvontapalveluun voidaan liittää erilaisia valvottavia kohteisiin ja kokonaisuuksiin, sillä palvelu tukee lähes kaikkia laitteita jotka lähettävät tietoja seuraten standardiprotokollia. Vuoden 2017 parhaana service deskinä palkittu Cinia Service Desk toimii keskitettynä kontaktipisteenä huolehtien erilaisten tapahtumien ja muutoksien hoitamisesta asiakkaan puolesta.
Palvelukeskuspalveluiden toiminta perustuu erilaisten hallinta- ja valvontajärjestelmien tuottaman tiedon hyödyntämiseen. Kyseiset järjestelmät voivat olla myös asiakkaan omistamia. Valvontapalveluissa eri järjestelmien keräämä tieto yhdistetään keräysjärjestelmillä. Asiakkaalle eri järjestelmien tuottama tieto sekä Service Deskin tuottama palvelu esitetään Extranet-palvelun kautta.
Palvelukeskuspalvelun lisäpalveluna tuotetaan myös asiakkaan järjestelmille ja verkoille operointi- ja ylläpitopalveluita.
Keskitetty yhteydenottopiste, tilaukset, palvelupyynnöt ja vianhallinta samasta pisteestä
Asiakkaan edunvalvonta, Cinia tarjoaa riippumattomana toimijana keskitettyä asiakkaan edunvalvontaa monitoimittaja-arkkitehtuurissa
Digitaalisista palveluista ja verkoista on tullut keskeinen osa jokapäiväistä toimintaamme. Yksilön, yrityksen tai vaikkapa julkisen hallinnon toiminta on riippuvaista digitaalisen infrastruktuurin toiminnasta. Turvallinen ja toimintavarma ICT-infrastruktuuri tuntuu olevan itsestäänselvyys. Toimintahäiriöihin ja palvelukatkoksiin ei enää välttämättä varauduta kovinkaan laajasti, vaikka digitalisaation myötä entistä kriittisimpiä toimintoja siirretään ohjelmistojen ja vaikkapa pilvipalveluiden varaan. Lue lisää blogista.